HTML

Stoppolj!

A név világos, egy blog stopposoknak és érdeklődnek, sztorikkal, tippekkel, képekkel és sok minden mással!

Friss topikok

  • Pöttöm Forgószél: :) Nagyon élvezetes kis történet, tekintve, hogy Körmenden születtem eme rémes kisvárosban és Buda... (2011.04.26. 16:05) #2 Körmend '09
  • stoppoljonline: Szia! Mi vagyunk a www.stoppoljonline.ro, Erdély útitárskereső oldala. Szeretnénk veled felvenni... (2011.03.12. 08:44) Itt a tavasz!
  • bryan: Az elmúlt két hétben kétszer stoppoltam az m3-as miskolci mol kútjánál. először az első ember vett... (2009.10.11. 15:29) Beszámoló: Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely
  • StreetFighter: Köszi a véleményt, én is nagyon gondolkodtam azon, hogy esetleg maradnom kellene, de az M0-s nagyo... (2009.07.08. 16:22) Beszámoló: Alsóörs-Nyíregyháza(-Sátoraljaújhely)
  • venuswoman: "a körülmények nyomására Budapestig még vonattal jutottam" hahaha hagyjuk már :D (2009.07.08. 14:46) Beszámoló: Budapest-Sátoraljaújhely

Linkblog

2009.07.14. 15:13 StreetFighter

Beszámoló: Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely

Na igen, a szokásos, a megunhatatlan, a kihagyhatatlan M3-as kelet felé. Vajon tud még tartogatni meglepetéseket? Mindenki megnyugtatására közlöm: tud!

1. Budapest - M3/M0 elágazás


Mindent úgy csináltam, mint szoktam, szépen végigbékávéztam a városon, elzarándokoltam a Mexikói útra, ott felszálltam a 25-ös buszra, amiről véletlenül egy megállóval hamarabb szálltam le, kigyalogoltam az OMV-kúthoz, és kábé 9.15-kör raktam ki a kezemet a megszokott helyemen. Megszokott helyhez megszokott sofőr dukál: valami egészen elképesztő módon ugyanaz a figura vett fel, aki már kétszer kivitt az M0-s elágazásig - bár annyira nem is megdöbbentő a dolog, ha belegondolunk, hogy ő mindennap 9 körül indul futni és én meg mindennap 9 körül kezdek stoppolni. Az 5 km-s táv megint gyorsan elfogyott, szomorúan búcsúztunk, de biztos vagyok benne, hogy még fogunk találkozni - én legalábbis fogok még ott stoppolni bőven!

2. M3/M0 elágazás - Nyékládháza
 

A pihenőhelyen gyorsan belőttem a pozíciómat, ezúttal ellenstoppos sem tartotta fel a haladásomat, így kb. tíz perc elteltével, 9.35-kor meg is állt egy autó. Gyorsan közöltem a rendkívül agresszív uticélomat: MISKOLCNYÍREGYHÁZA, amire a "Tiszaújváros" felelet érkezett, így hamarosan már benn is ültem a kellemes Volkswagenben. Az út remek hangulatban telt, kedves sofőröm még azt is felajánlotta, hogy ha éppen Olaszországba kell mennie a cég központjába, akkor jövő héten szívesen elvinne minket Triesztig, de hát tudjátok, az már nem lenne igazi... Az egyetlen probléma azzal volt, hogy hol is kellene kiszállnom -eredetileg a megszokott Geleji pihenőhelyet mondtam be, de végül megegyeztünk abban, hogy inkább kivisz a Miskolctól 15 km-re lévő Nyékládházára, ami valljuk be, csábítóbb volt, mint a benzinkúton való álldogálás.

3. Nyékládháza - Arnóti körforgalom
 

A járt utat tehát elhagytam - a járatlanon való stoppolás pedig 10 perc alatt nem hozott szerencsét, de mivel egy okos stoppos okosan használja a tömegközlekedést, gyorsan felugrottam a Debrecen-Miskolc buszjáratra, ami 125 forintért kb. 20 perc alatt Miskolc festői buszpályaudvarára érkeztem. Nem volt túl könnyű megtalálni a kiutat a központból (gyalogolni nyilvánvalóan nem volt kedvem), így kb. 20 perc várakozás után felszálltam a gondosan kiválasztott ongai járatra (11.45-kor indult elvileg), és miután gyorsan megvitattuk a sofőrre, hogy meddig is kellene nekem utaznom, el is indulhattunk Onga felé.

4. Arnóti körforgalom - Mádi körforgalom
 

A tömegtől és a melegtől kábultan estem ki a nagy sárgából a 37-es utat elindító körforgalomnál, ahol csodálatosan nagy forgalmat és lassan haladó autókat találtam, így hamarosan már új fuvarnak örülhettem: a kedvenc fuvarfajtám (céges kisteherautó) Nyíregyházáig tartott, így egy kis kellemes beszélgetés után 12.35-kor érkeztem meg a mádi körforgalomba (nem volt kedvem Szerensecn belül stopponi), ami pont olyan jól nézett ki, mint az eggyel ezelőtti társa.

5. Mádi körforgalom - Sátoraljaújhely
 

Nem is kellett csalódnom, jó tíz perc után egy kis Opel állt meg, melynek sofőrje bizony Újhelybe tartott, így magamban már el is könyvelhettem, hogy most is sikerült a túra, még a miskolci kitérő sem tudta elrontani ezt a szép napot. Akkor még nem tudtam, hogy az érkezés még nagyobb élmény lesz: sofőrömmel elkezdtük megbeszélni, hogy pontosan hol is rakjon ki a városon belül, míg a végén megemlítette, hogy ő bizony a Kálvária közbe tart, ami arról nevezetes például, hogy én is ott lakok! Na erre már tényleg nem lehetett sok esélyem - bár a gyaloglás így is megterhelő volt, legalább tíz métert kellett még gyalogolnom a kapunking. Soha rosszabb fuvart!


Nagyobb térképre váltás

Az út számokban:


Budapest, Sárrét park - M3/M0 elágazás 5 km
9.15 - 9.25 (10 perc)
Érintett utak: M3

M3/M0 elágazás - Nyékládháza 151 km
9.35 - 11.00 (85 perc)
Érintett utak: M3, M30, 3
Érintett megyék: Pest, Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén

Nyékládháza - Miskolc - Arnóti körforgalom 20 km
(Borsod Volán)
11.10-12.00 (50 perc)
Érintett utak: 3

Arnóti körforgalom - Mádi körforgalom 35 km
12.10 - 12.35 (25 perc)
Érintett utak: 37

Mádi körfogalom - Sátoraljaújhely 41 km
12.45 - 13.15 (30 perc)
Érintett utak: 37

Összesen tehát:

Budapest-Nyékládháza-Miskolc-Sátoraljaújhely
253 km, 4 óra (átlagsebesség: 63 km/h)

Továbbra is várjuk a hasonlóan hasznos tippeket, illetve érdekes történeteket a stoppolj@blog.hu címre, és persze mától oda várjuk a trieszti út iránt érdeklődőket - higgyetek benne, nagyon jó lesz!

1 komment

Címkék: budapest magyarország beszámoló saját miskolc 2009 sátoraljaújhely


A bejegyzés trackback címe:

https://stoppolj.blog.hu/api/trackback/id/tr21245910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bryan 2009.10.11. 15:29:03

Az elmúlt két hétben kétszer stoppoltam az m3-as miskolci mol kútjánál. először az első ember vett fel akit kérdeztem, most meg a második. Péntek délelőtt kimondottan jó az a hely. Máskor is érdemes próbálkozni, de ilyenkor a legjobb.
süti beállítások módosítása